Nu komt het wel heel dichtbij - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Claudia & Mark Steur - WaarBenJij.nu Nu komt het wel heel dichtbij - Reisverslag uit Sprang-Capelle, Nederland van Claudia & Mark Steur - WaarBenJij.nu

Nu komt het wel heel dichtbij

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia & Mark

07 Mei 2015 | Nederland, Sprang-Capelle

Het aftellen is nu dan echt begonnen...

Hebben we alles geregeld?
Zijn we niks vergeten?
Gaan we dit echt doen?

Dit zijn slechts een paar vragen die al dagen door mijn hoofd heen spoken.
Wat is het spannend allemaal, er komt toch veel meer bij kijken dan ik had verwacht.
Gelukkig word er heel veel uit handen genomen door Defensie zoals het regelen van de overtocht van onze spullen.
Zoals het er nu voorstaat komen de verhuizers 28 en 29 mei alles inpakken en in de container stoppen.
Gelukkig mogen we na die tijd bij Jos en Tinie (de ouders van Mark) logeren omdat we dan natuurlijk alleen nog maar ons koffertje hebben.

Ons koffertje.. en Hummer.. ja die gaat ook mee!
Hoe dan? in de container was helaas geen optie omdat die er ongeveer 2 weken over doet om in Curacao te komen.
Daarom mag hummer lekker met ons mee in het vliegtuig, nou ja lekker.. hij mag onder in het ruim bij de koffers *zielig*
Alle doem senario's gaan al door mijn hoofd, hummer die hard blaffend word afgevoerd op de bagageband naar de andere kant van het vliegveld... of hummer die helemaal ondergepoept uit de bench komt op Curacao.. of nog erger dat hij ontsnapt!
Maar gelukkig heb ik van meerdere mensen gehoord dat het allemaal reuze meevalt en dat het voor hem alleen een beetje spannend zal zijn.

Het hele gebeuren is niet alleen spannend voor hummer, af en toe ben ik gewoon misselijk van de zenuwen.
Alles en iedereen achterlaten.. is dat nou wel zoon slim idee?
Maar ja deze kans krijgen we nooit meer en moeten we met beide handen aanpakken.
Voor mark zal het denk ik een stukje makkelijker zijn om zijn draai te vinden omdat hij natuurlijk zijn werk heeft daar.
Maar ik ga er ook alles aan doen om een top tijd te gaan beleven daar.

En dan nu speciaal voor iedereen met de vraag:
En wat ga jij daar dan doen?

Nou ik ga lekker de hele dag aan het strand liggen met een cocktail
Desperate housewives 2.0 ;)

Dat is wat je dacht toch haha.
nee hoor!
Ik ben de afgelopen weken druk bezig geweest met alle spulletjes te verzamelen om een opleiding te gaan volgen.
Ik heb een aanbod gekregen van Kim, zij woont op curacao en heeft een kapsalon.
Zij gaat me alles leren over het kappersvak. het is de bedoeling dat ik 2x in de week bij haar langs ga om les te krijgen en dan krijg ik uiteraard ook huiswerk mee.
Verder sta ik op dit moment met iemand in contact die me alles gaat uitleggen over de mogelijkheden van vrijwilligerswerk bij bijvoorbeeld het dierenasiel.
Ik zou ook heel graag straathondjes willen opvangen die tijdelijke verzorging nodig hebben voordat ze geadopteerd kunnen worden.
Maar helaas vind mark dit niet zoon goed idee
(klopt ook wel... schattige hondjes + claudia = mag hij blijven?? )
hierover later dus meer :D

Ik hoop dat jullie onze verhalen gaan volgen,
En heb je vragen of iets leuks te vertelen doe dat dan in een reactie dat vind ik gezellig !!
Wil je zien in wat voor mooi huisje we komen te wonen? kijk dan even bij de foto's!
En je mag altijd komen logeren.. we hebben maarliefst 3 slaapkamers en 1 badkamer teveel

oh ja.. nog 3 weken en 4 dagen.....

Groetjes Claudia



  • 07 Mei 2015 - 12:43

    Irene:

    Leuk geschreven Claudia!
    Het komt wel goed met Hummertje en ook met jou! Heb Yukka en Taran al verteld dat er een nieuw vriendje in de straat komt ;)
    Ik kijk uit naar je verhalen

  • 07 Mei 2015 - 13:25

    Ans:

    hoi Claudia en Mark,

    wat zijn jullie goed bezig, hoop inderdaad dat jullie er 'n hele mooie tijd krijgen,
    en ja we komen graag 'n keertje kijken.

    heel veel knuffels en groetjes
    papa en mama
    jef en ans

  • 08 Mei 2015 - 22:26

    Desiree:

    wat leuk gedaan x

  • 10 Mei 2015 - 20:41

    Tinie En Jos:

    Lieve Claudia en Mark.
    natuurlijk is het hartstikke spannend, vinden wij ook,
    Maar jullie zijn goed voorbereid, en met Hummer zijn nieuwe reismand, komt het helemaal goed.
    En gelukkig zien we elkaar weer in november, gaan we er een leuke tijd van maken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Sprang-Capelle

Claudia & Mark

Actief sinds 07 Mei 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 4252

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 18 Juni 2018

Ons leventje op Curacao

Landen bezocht: