4 Maanden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Claudia & Mark Steur - WaarBenJij.nu 4 Maanden - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Claudia & Mark Steur - WaarBenJij.nu

4 Maanden

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia & Mark

28 September 2015 | Curaçao, Willemstad

Bon Dia, Bon Tardi, Bon Nochi,

Sow! wat gaat de tijd snel!!

We zijn hier alweer bijna 4 maanden.
En wat is er veranderd sinds het laatste verslag..

Een hele hoop.
Ik heb zelfs een baantje, niet eens gesolliciteerd maar ben ervoor gevraagd.
Ik werk nu bij een bedrijvenpand als receptioniste.
Beetje koffie zetten, de deur opendoen, gasten verwelkomen, zaaltjes klaarmaken en opruimen, kortom ik vermaak me wel!
Dit is trouwens maar 1 dag in de week hoor.

Sinds vorige week ben ik begonnen met zwemmen, baantjes trekken.
Heerlijk zo 's ochtends vroeg om half 7. Het is dan nog niet zo heet :)

Ook hebben Mark en ik de eerste cursus salsa erop zitten, dus nu vliegen we natuurlijk de dansvloer over ;)
Nee hoor haha, maar we oefenen wel veel hier op feestjes en happy hours.
Ook zijn we gelijk doorgegaan met de vervolgcursus.
Misschien kan ik wel eens wat foto's laten maken daarvan... maar misschien nog beter even wachten tot het er echt gaaf uitziet.

Gisteren zijn we weer naar het strandje Lagun geweest, je kan hier echt super mooi snorkelen.
En we hebben een schildpad gezien in het water!
Wat een super mooi beest is dat zeg als die zo onder je door komt zwemmen.
En natuurlijk hadden we de Go-Pro net weer niet bij.. helaas :(

Verder ben ik afgelopen week samen met mijn vriendin Ellen op een tour geweest over het eiland!
Ja we moesten een busje vullen omdat er een promotie filmpje gemaakt moest worden voor een cruise organisatie.
Super mooie lokaties gezien, en veel inspiratie opgedaan voor als jullie langs komen.

En voor wie het nog niet heeft gezien op facebook, ik heb een hondje van de straat gehaald en thuis opgevangen.
Ze heet Fleurtje (ondertussen Polartje.. Polas is bier van hier haha)
Fleurtje was super mager en uitgehongerd, ook had ze schurft en karpattenziekte..
Maar we hebben haar opgelapt! veel liefde, eten en lekker wassen doet wonderen met een zielig diertje.
In totaal is ze 1 week bij ons thuis geweest en het ging heel goed samen met onze Hummer en Jacky.
In deze ene week is ze aangekomen van 7,2 kilo naar 9 kilo!!! *TROTS*
En het aller mooiste.. ze is geadopteerd! Ze heeft nu een super leuk gezinnetje waar ze woont ( hallelujaaaa ook nog eens om de hoek bij ons :D )
Kortom.. We hebben Fleurtje gered en daar zijn we trots op!


Ondertussen zijn we ook aan het aftellen..
Nog maar een maandje wachten en dan mogen we voor het eerst naar Hato! (vliegveld)
om Jos en Tinie op te halen.
Wij kunnen niet wachten!!!

Ik wens jullie een Bon Siman (fijne week)
De groetjes van ons (K)

  • 28 September 2015 - 22:41

    Carmen:

    Heerlijk om te lezen hoe jullie genieten!


  • 29 September 2015 - 07:46

    Ans:

    Hoi Claudia en Mark,

    Het doet me goed om te horen dat jullie 't zo fijn hebben,
    zie er naar uit om jullie kant op te komen maar moeten nog even wachten,
    Fijn dat jullie ons op de hoogte houden, knuffel aan Hummer en Jack en ook aan jullie natuurlijk.

    Doei

  • 29 September 2015 - 09:52

    D.v.Oversteeg:

    we zien wel dat jullie je draai al hebben gevonden fijn dat alles goed gaat
    leuk om iets te horen van jullie kijk weer uit naar je volgende berichtjes
    met hummer en jack gaat het ook goed zie ik wel goed kosthuis
    Houdoe
    groetjes Ome Dik en Tante Teuni

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Claudia & Mark

Actief sinds 07 Mei 2015
Verslag gelezen: 712
Totaal aantal bezoekers 4259

Voorgaande reizen:

01 Juni 2015 - 18 Juni 2018

Ons leventje op Curacao

Landen bezocht: